یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 - Sun 28 Apr 2024
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا

  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران

  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه

  • واکاوی ظرفیت‌های معدنی ایران و عربستان

  • ماجرای کشف یک نیروی به درد بخور توسط حسن باقری

  • نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا به کاخ سفید هشدار داد

  • روحانی و ربیعی مخالف کاندیداتوری خاتمی بودند

  • جزییات حراج بعدی شمش طلا

  • خبر خوش وزیر کار برای کارگران

  • اسناد ارتش آمریکا از عملایات پنجه عقاب در ایران + سند

  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی

  • معلم شهیدی که در روز معلم شهید شد+عکس

  • پایان دوران مدارا با قاره سبز

  • تمجید فرمانده کل ارتش از عملیات وعده صادق

  • خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس /واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس انجام شد؟

  • اگر مردم وارد میدان اقتصاد بشوند تولید جهش پیدا می‌کند/امنیت شغلی از وظایف مسئولین است+ فیلم

  • آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس

  • نقش پرسپولیس در فینالیست شدن العین در آسیا

  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 357086
    تاریخ انتشار: 10/آبان/1402 - 15:59
    دیدار جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب

    پیروزی نه چندان دیر با ملت فلسطین است/منسوب کردن دشمنی آمریکا با ملت ایران به حادثه تسخیر سفارت یک دروغ بزرگ است+عکس و فیلم

    در آستانه سیزدهم آبان‌ماه جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

    پیروزی نه چندان دیر با ملت فلسطین است/منسوب کردن دشمنی آمریکا با ملت ایران به حادثه تسخیر سفارت یک دروغ بزرگ است+عکس و فیلم

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»

    در آستانه سیزدهم آبان‌ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار، جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

    دانش‌آموزان در این دیدار به محض ورود آیت‌الله خامنه‌ای به حسینیه امام خمینی (ره) با سردادن شعارهای حماسی از ایشان استقبال کردند.

    ۱۳ آبان ۵۸ ضربه ملت ایران به آمریکا بود
    رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به دانش‌آموزان فرمودند: سه مناسبت در سیزده آبان اتفاق افتاده که در دو مناسبت آمریکاییها به ملت ایران ضربه زدند و در یک مناسبت ملت ایران به آمریکاییها ضربه زد. آن دو مناسبتی که ضربه‌ی آمریکا بود به ملت ایران، یکی تبعید امام بود در سیزدهم آبان سال ۴۳، به علت مخالفت او با کاپیتولاسیون و ضربه‌ی دوم کشتار دانش‌آموزان بود. در روزهای اوج حرکت انقلابی ملت ایران پلیس شاه دانش‌آموزان را در همین جلو دانشگاه قتل‌عام کردند. رگبار گرفتند عده‌ای دانش‌آموز را به خاک و خون کشیدند.

    ایشان ادامه دادند: ده ماه بعد از پیروزی انقلاب، سیزده آبان سال ۵۸ بود که دانشجوها رفتند وارد سفارت شدند، سفارت آمریکا و آن سفارت را تسخیر کردند و اسرار و اسناد پنهانی آن سفارت را افشا کردند. آبروی آمریکا رفت. این ضربه‌ی ملت ایران بود به آمریکا. 

    علت دشمنی آمریکا با ایران مسئله تسخیر سفارت نیست
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس بیان کردند: آمریکایی‌ها دشمنی‌های خودشان با ملت ایران را منسوب میکنند به مسئله‌ی سفارت، میگویند آقا علت اینکه آمریکا ایران را تحریم میکند، با ایران بدی میکند، در ایران اغتشاش راه می‌اندازد، مشکلات درست میکند علتش این است که دانشجویان شما رفتند سفارت آمریکا را تسخیر کردند این را هم آمریکایی‌ها میگویند، هم مَن تبع آنها در داخل کشور میگویند؛ این دروغ بزرگی است. ۲۶ سال قبل از حادثه‌ی سفارت کودتای ۲۸ مرداد اتفاق افتاده؛ آن روز که دیگر کسی به سفارت نرفته بود! اسنادی که از سفارت بدست آمد که الان ۸۰-۷۰ جلد کتاب است نشان داد که از همان ‌روزهای اول بعد از پیروزی انقلاب سفارت آمریکا مرکز توطئه و جاسوسی بوده علیه ایران، حتی در سفارت آمریکا طراحی کودتا میشده که کودتا کنند علیه انقلاب.  طراحی جنگ داخلی میشده؛ تلاش میکردند که در استانهای مرزی کشور جنگ داخلی راه بیندازند. یعنی سفارت امریکا از اولین روزهای شروع انقلاب مرکز توطئه علیه کشور و علیه انقلاب بوده و ربطی به تسخیر لانه‌ی جاسوسی ندارد.

    میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست؛ میدان، میدان حق و باطل است
    رهبر انقلاب در ادامه بیاناتشان به مسئله جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه پرداختند و گفتند:  میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست؛ میدان، میدان حق و باطل است. یک طرف قدرت ایمان ایستاده است و یک طرف قدرت استکبار. البته قدرت استکبار با بمباران و جنایت و فشار نظامی پیش می‌آید اما قدرت ایمان به همه اینها به توفیق الهی غلبه پیدا خواهد کرد. دنیای اسلام فراموش نکند که در قضیه تعیین کننده غزه، آن کسی که مقابل ملت مظلوم فلسطین ایستاد، آمریکا و فرانسه و انگلیس بودند.

    ایشان در ادامه تصریح کردند: مردم غزه با صبر خودشان توانستند وجدان بشری را به حرکت در بیاورند. الان شما ببینید در دنیا چه خبر است؟ در همین کشروهای غربی، در انگلیس، در فرانسه، در ایتالیا، در خود آمریکا، ایالتهای مختلف، مردم با جمعیتهای انبوه می‌آیند در خیابان علیه اسرائیل و در موارد بسیاری علیه آمریکا شعار می‌دهند. آبروی اینها رفت. اینها واقعا هیچ علاجی ندارند و نمی‌توانند توجیه کنند. لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا میشود میگوید اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است! لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند؟

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس با بیان اینکه "پیروزی نهایی و نه چندان دیر با ملت فلسطین خواهد بود" تاکید کردند که بمباران غزه باید فوراً قطع شود و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود. ایشان در این باره تصریح کردند: آنچه که دولتهای اسلامی باید بر آن پافشاری کنند قطع فوری این جنایتهایی است که در غزه انجام می‌شود و در همه مجامع جهانی با صدای بلند و بدون لکنت این جنایتها و فاجعه‌آفرینی‌ها را محکوم کنند.

    مردم غزه با صبرشان وجدان بشری را به حرکت در آوردند

    مردم غزه با صبر خودشان توانستند وجدان بشری را به حرکت در بیاورند. الان شما ببینید در دنیا چه خبر است؟ در همین کشروهای غربی، در انگلیس، در فرانسه، در ایتالیا، در خود آمریکا، ایالتهای مختلف، مردم با جمعیتهای انبوه می‌آیند در خیابان علیه اسرائیل و در موارد بسیاری علیه آمریکا شعار می‌دهند.

    آبروی اینها رفت. اینها واقعا هیچ علاجی ندارند، نمی‌توانند توجیه کنند.

    لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است!
    لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند؟

    دانش‌آموزان تحلیل داشته باشند

    شما باید از اصل انقلاب اسلامی تحلیل داشته باشید، از قضیه‌ی دفاع مقدس، جنگ هشت ساله باید تحلیل داشته باشید، از قضایای گوناگونی که در دهه‌ ۶۰ اتفاق افتاد همین‌جور، از واگرایی‌هایی که در دهه‌ی ۷۰ اتفاق افتاد باید تحلیل داشته باشید، از حوادث گوناگونی که در دهه‌ی ۹۰ و ۸۰ اتفاق افتاد باید تحلیل داشته باشید یعنی بدانید تشخیص بدهید که این حادثه چه بود، از کجا شروع شد، کی پشت این حادثه بود، چه نتیجه‌ این حادثه شد.

    پیروزی نه چندان دیر با ملت فلسطین است

    پیروزی نهایی و نه چندان دیر با ملت فلسطین خواهد بود.

    از جمله بی‌شرمی‌های غربی‌ها متهم کردن مبارزان فلسطینی به تروریسم است.

    ضربه‌ای که به رژیم صهیونیستی خورده، جبران‌پذیر نیست

    ضربه‌ای که به رژیم صهیونیستی خورده، جبران‌پذیر نیست. این را من اول هم گفتم، الان هم تأکید میکنم، تکرار میکنم، به تدریج در حرفهای خود عوامل رژیم صهیونیستی هم این نشان داده شد که آن ضربه‌ای که اینها خوردند، ضربه‌ای نیست که بشود جبرانش کرد. نمیتوانند جبران کنند.

    رژیم صهیونیستی الان درمانده است، متحیر است. به مردم خودش هم دروغ میگوید. اینی که نسبت به اسرای خودشان در دست فلسطینی‌ها اظهار نگرانی میکنند، این هم دروغ است. این بمبارانهایی که می کنند، ممکن است اسرای خودشان هم نابود کند. این که اظهار نگرانی میکنند برای اسرای خودشان، به مردم خودشان هم دارند دروغ میگویند و این دروغ گفتن از روی ناچاری است. الان رژیم صهیونیستی دچار حیرت است، دچار ناچاری است، نمیداند چه کار باید بکند و هر کاری که میکند، از روی اضطرار است، یعنی نمیفهمد چه کار باید بکند. اگر کمک آمریکا نبود و نباشد، قطعاً در ظرف چند روز فلج خواهد شد رژیم صهیونیستی.

    اینهایی که یقین به وعده‌ الهی ندارند با منفی بافی‌های خودشان شما را باید متزلزل نکنند

    یکی از کارهای مهمی که طوفان الاقصی انجام داد این است، یک درس بزرگی است این. طوفان الاقصی نشان داد که چگونه یک گروه اندک ــ‌ اینها در مقابل آنها کمند دیگر تعدادشان کمتر است ــ با تدارکات و امکانات بسیار کم اما با ایمان و عزم راسخ میتواند محصول سالها تلاش جنایتکارانه‌ی دشمن را در ظرف چند ساعت دود کند و به هوا بفرستد.

     میتواند دولت‌های متکبر و مستکبر عالم را تحقیر کند؛ فلسطینی‌ها تحقیر کردند هم رژیم غاصب را هم پشتیبانان رژیم غاصب را تحقیر کردند. با عمل خودشان با شجاعت خودشان با اقدام خودشان و امروز با صبر خودشان.

    ما شک نداریم «أَنَّ وَعْدَ اللهِ حَقٌّ» وعده‌ی الهی حق است « وَ لا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُون‏» اینهایی که یقین به وعده‌ی الهی ندارند با منفی بافی‌های خودشان شما را باید متزلزل نکنند، سست نکنند و ان‌شاءاللّه پیروزی نهایی و نچندان دیر با مردم فلسطین و فلسطین خواهد بود.


     

     
    تصاویری از دیدار امروز دانش‌آموزان با رهبر انقلاب
     
    دیدار رهبر انقلاب با دانش‌آموزان در آستانه ۱۳ آبان
     
    دیدار رهبر انقلاب با دانش‌آموزان در آستانه ۱۳ آبان
     
    دیدار رهبر انقلاب با دانش‌آموزان در آستانه ۱۳ آبان
     
    دیدار رهبر انقلاب با دانش‌آموزان در آستانه ۱۳ آبان

     


    هم‌خوانی حماسی دانش‌آموزان در دیدار رهبر انقلاب
    download

    لحظه ورود رهبر انقلاب به حسینیه امام برای دیدار با دانش‌آموزان
    download

    میدان غزه و اسرائیل، میدان حق و باطل است
    download

    مردم غزه با صبرشان وجدان بشری را به حرکت در آوردند
    download

    پیروزی نه چندان دیر با ملت فلسطین است
    download

    از جمله بی‌شرمی‌های غربی‌ها متهم کردن مبارزان فلسطینی به تروریسم است.
    download

    مرگ بر آمریکا یک شعار نیست، یک خط مشی است
    download

    نظرات بینندگان
    نظرات شما